Brand identity

Na začátku každého příběhu o úspěchu značky stojí jednotná a konzistentní identita. Korporátní identita ale není jenom logo. Aby byla firma v moři ostatních značek snáze rozpoznatelná, je nutné provázat mezi sebou veškerou grafiku, tón komunikace a její formu, způsob sebeprezentace firmy, její vnitřní filozofii i celkovou firemní kulturu. Propojením všech těchto částí získáte nadčasovou identitu s Conceptem.

Webdesign

Web je alfa omega vaší online prezentace. A jako takový by měl odrážet nejenom vaše cíle, ale také reagovat na potřeby, přání a touhy vašich zákazníků. Concept weby jsou právě takové, vytváříme je individuálně a s ohledem potřeby vás i vašich zákazníků. Díky inovativnímu přístupu k řešení problémů, kreativitě a zkušenostem dosahujeme vytyčených cílů.

Content Strategy

Obsahová strategie je vlastně takové vyprávění příběhu, jehož hlavními aktéry je značka a cílový zákazník. Naše obsahová strategie vám pomůže na zákazníky dosáhnout, spojit se s nimi a udržovat kontakt. Správně zvolená slova, forma a tón komunikace vám pomůže vybudovat mezi vámi a zákazníky pouto. Obsahovou strategií nedosahujeme leadů a konverzí. Vytváříme vztah a loajalitu.